فاکتور های مهم در قیمت گذاری خدمات سئو

وقتی سایت طراحی و بار گذاری می شود اولین چیزی که دغدغه کارفرمایان است دیدن شدن سایت در صفحه اول سرچ کاربران می باشد و همواره این سوال مطرح می شود چگونه سایت ما دیده شود بازدید بالایی داشته باشد و یا فروش بیشتری داشته باشیم .

پاسخ تمام این سوالات به خدمات سئو بر می گردد  اینکه کارفرمایانان  مبنای دیده شدن بر پایه چه کلمات کلیدی قرار دادند و چگونه می خواهند دیده شوند را مهندسین سئو حل خواهند کرد .

پس با مقدمه ای که بیان شد غیر از هزینه دامین ،هاست،طراحی سایت و پشتیبانی فنی هزینه سئو نیز بسیار مهم است و در این مقاله به آن پرداخته شده است .

قیمت و هزینه سئو چگونه تعیین می شود؟

هزینه انجام سئو به تعداد کلید واژه های منتخب، سختی کلمات کلیدی، وضعیت رقبا و … بر می گردد رقابت بر سر کلمات کلیدی مهمترین فاکتور در تعیین هزینه خدمات سئو است زیرا هرچه رقابت بیشتر باشد به همان میزان نیاز به فعالیت بیشتری است و هزینه بالاتر می رود.

از دیگر موارد تعیین هزینه سئو به زمان بر می گردد هرچه سریعتر بخواهید به نتیجه برسید پس باید هزینه بیشتری کنید زیرا فعالیتهای پیوسته ای که باید صورت گیرد تا زودتر به نتیجه برسید در زمان کمتر بیشتر وقت می خواهد  ولی در کل حداقل 6 ماه پیوسته باید روی سایت کار شود تا به نتیجه متوسط برای یک سایت که  قبلا موارد فنی سئو رعایت نکرده برسد.

تحقیق وبررسی کلمات کلیدی ، بررسی رقبا ، بررسی کد های فنی و اصلاح آنها و همچنین تولید محتوا پیوسته لینک سازی و بک لینک و رپورتاژ  و … مواردی هستند که اگر همه باهم رعایت نشوند نمی توان به نتیجه مطلوب رسید .

هیچ وقت یادتان نرود سئو کلید دیده شدن هرچه بیشتر سایت شما است و خیلی بیشتر از هزینه کردن برای تبلیغات هنگفت شما را به نتیجه مطلوب می رساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *